روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

15ماهگی

نفس مامان امروز 15 ماهت تموم شده.صبح قبل از اینکه بیایم سر کار دختر قشنگمو بردیم بهداشت برای قد و وزن خداروشکر همه چی عالی بود. 12/90 کیلووزنت و 87 قدت بود. امروز صبح موقع رفتن به بهداشت تو این ماه خیلی بزرگ شدی.بیشتر کلمات میگی.هرچی من میگم تکرار میکنی. همیشه حواست به حرف زدن منو باباست.وقتی داریم درمورد نفسم صحبت میکنیم خوب گوش میکنی بعد خودتو لوس میکنی.عاشق رقصیدنی هر روز باید برات آهنگ بزاریم که برقصی. اسم همه بچه هایی که خونه مامان جون(پرستار روزی جون)هستن یاد گرفتی  خیلی با مزه تلفظ میکنی. اول خرداد روز جمعه برای اولین بار موهاتو کوتاه کردیم.وقتی ...
27 خرداد 1394

سفر اصفهان

12 خرداد سه شنبه ساعت 17:50 پرواز اصفهان داشتیم که تاخیر داشت ساعت 20 پرید. وقتی رسیدیم خاله لعیا (دوست مامان) اومده بودن فرودگاه دنبالمون. خیلی خوش گذشت.اصلا اذیت نکردی خیلی دختر خوبی بودی فقط دوست داشتی راه بری خیلی شیطون و بامزه شدی. جاهای دیدنی زیادی رفتیم مثل باغ پرندگان -پل نارنان-پل خواجو-پل چوبی-سی و سه پل نقش جهان و بازار اصفهان  . باغ پرندگانو خیلی دوست داشتی 14 خرداد میخواستیم بریم چهل ستون و عالی قاپو که تعطیل بود خیلی ناراحت شدیم. بعد عمو  عرفان زحمت کشید مارو برد روستای ابیانه که 2ساعت با اصفهان فاصله داشت. خیلی خوش  گذشت.ناهار اونجا بودیم.تو محوطه...
16 خرداد 1394

میم مثل مادر

مادر که میشی از همون لحظه ای که میفهمی میزبان یه فرشته کوچولو هستی،در خودت تمام میشی و در یکی دیگه آغاز  وقتی ضربات اندام نحیف موجودی درونت........حس میکنی کم کم خودت  و تمام هستیت به اون متعلق میشه  وقتی نوزادت را در آغوش می گیری اشک هایت فریاد میزنن که برای بودنش از جان میگذری  مادر که میشی نگرانی و نگرانی نگران ، نگران امروز و فردا و آینده فرزندت مادر که میشی تمام زندگیت می شه دعا التماس و خواهش از خدا برای عاقبت بخیر شدن فرزندت مادر که میشی بهترین هدیه برات میشه سلامتی جسم و روح دلبندت مادر که میشی غم و اندوه و شادیت هم رنگ دیگری می گیره و همه اینها گره میخوره به...